17 Juni

Än en gång ber jag om ursäkt för dåligt bloggande. Jag har jobbat mycket i veckan (8-18 nästan varje dag), ska även jobba idag (söndag = tråkigt, men bra med pengar). Eftersom mina dagar består av att jobba, äta och sova får jag inte så många idéer till saker att blogga om...
Däremot har det varit en ganska spännande jobbvecka eftersom det är mycket nytt och mycket stress. I måndags var en journalist där. Anledningen är att det har blivit kaos pga ett nytt datasystem som strular, så patienterna får inte sin medicin i tid. På kvällen kunde man se detta på både Rapport och Västnytt, och det har även stått om det i många tidnigar. Här kan ni läsa en artikel från GP: http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.979257-datastrul-sinkar-dosmedicin
Toya säger:

Jag såg detta och hoppades kunna få en skymt av dig in action, men tyvärr zoomades det bara in på en postiljon under hela inslaget. Hoppades att kunna lägga till ännu en tv kändis i bekantskapskretsen ;)

 2012-07-02     16:06:50     http://toyabakar.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!